Z magazínu pro muže...

Ha! Doteď jsem netušila, jak vypadá takový magazín pro muže... tušila jsem, že něco takového existuje, ale asi jsem o tom měla zkreslenou představu - spoustu obrázků, především polonahých žen, a pokud už nějaký text, tak recenze nového Fiata a reportáž k jeho uvedení na pařížském autosalonu. Asi jsem se mýlila.


Má představa byla asi taková jako představa muže o časopisu pro ženy, který si pravděpodobně představuje, že magazíny, které čteme my, jsou jen plné módy a kosmetiky. A to přece nejsou, že? Taky je tam spousta článků o nich, o mužích. A světe div se, oni si zase čtou o nás o ženách!

Tady jsem na to narazila: Ženy, které vám zničí život. Respektive ne, že bych na to sama narazila, ale byla jsem na to upozorněna. Pozorně jsem to pročetla a slohový styl jako by z oka vypadl článkům v těch ženských časopisech, kterých jsem v minulosti už pár přečetla, a nakonec vpodstatě i obsah se příliš nelišil - stačilo by zaměnit ženský rod za mužský a obráceně, i mezi muži se vyskytuje typ Ken.

Snad proto, že jsme jen lidé... rozdíl mezi mužem a ženou je nepatrný...


To byl pouze vtípek... no, přiznávám můj oblíbený :) Ale to je přesně můj styl humoru, největší srandu si dělám z toho, co mám ráda. A tak jsem se ani neštvala, když k přečtení toho článku jsem byla vybídnuta slovy, že mě v tom dotyčný našel...

No, nakonec... já jsem se v tom článku také našla. Až si to dotyčný přečte, tak: "Ano, asi jsi měl pravdu v tom, jak jsi mě zařadil." Vám to však neprozradím... ale zcela anonymně se můžete dole v anketě přiznat Vy.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka