Anděl je na dovolené, já jedu na dovolenou a můj blog si ji bere také

Tak... už od pondělka mám pocit, že do zítřejšího odpoledne nemůžu stihnout všechno to, co stihnout potřebuju... nakoupené mám snad všechno, co jsem chtěla... teď se mi konečně už na sušáku suší prádlo, z něhož mnohé si chci ještě vzít s sebou... zbývá mi se zítra sbalit...


... a pojistit se na cestu...

... a nastěhovat všechnu kempingovou výbavu do auta...

... a dojít ještě navštívit babičku...

... a spravit sandály...

... a ušít si plážový šátek, na který jsem si koupila látku...

... a nalakovat si nehty na nohách, aby mi ladily k látce a plavkám...

... a nezapomenout pořádně zalít všechny kytky...

... a já nevím, co ještě...

Už se těším. Na ten relax a na to nic nedělání a absenci jakýchkoliv povinností. Na to, že ukážu mému milému místa, kde jsem mnohokrát byla bez něj a vždycky mi tam chyběl. Na to, že se ráno probudím (celá zlamána z toho stanu) a on bude vedle mě. Na to krásné počasí. A já nevím, na co ještě.

Jen nevím, jestli se mi nebude trochu stýskat po blogu... přece jen jsem ho nikdy nenechávala takhle dlouho samotnej :D
Tak se tu mějte hezky, ještě zítra přijdu nakouknout (ale to už nebudu stíhat asi vůbec) a já se zase vrátím... slibuju ;) Teď už zase běžím něco dělat...

Papá

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka