Ideální a úžasný muž

Jak mu říkám, nechám si pro sebe, ale dál má prosba pokračovala asi takhle: "Zazálohoval bys mi prosím blog?" A on mi odpověděl, že to sice udělal předevčírem (aniž bych ho prosila), ale že mi ho klidně zazálohuje znovu. Udělalo mi to radost!


A to nemluvím o tom, co mi odpověděl na otázku, co celý den dělal!
Myl okna, vešel záclony, stíral a utíral prach!

Nemohla jsem mu na to říct, než že já prala a myla nádobí...
Ano, v pračce a myčce! :D

.
.
.

Jo, a také jsem zvládla zalít kytky! :)))
Prostě tolik domácích prací jako on bych nezvládla ani omylem!

On je ideální a úžasný muž! A ani to není hodinový manžel! ;) A je jen můj!!! :)))

Nemohla jsem mu neupéct koláč, zrovna teď tady nádherně voní z trouby! Tak doufám, že mu bude zítra chutnat!!!


Podnětem k tomu článku byl krom poznání, jak úžasného muže mám, také komentář Žabky, která označuje svého mildu za úžasňáčka... Tak která to můžete také tak směle prohlásit? ;)
   

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka