I andělé mají nárok na dovolenou!

A ten můj se ji právě chystá čerpat! :( Loni to trvalo skoro čtyři týdny než se vrátil!


Jestli jste podobnou větu už u mě na blogu četli, tak vězte, že slovíčko "pravděpodobně" jsem dnes nahradila slovem "právě". Už je to jisté... zatím nevím na jak dlouho... asi na dlouho, jako loni.

Skoro přesně před rokem v jeden čtvrtek odjel. A znovu přijel až další středu po necelých čtyřech týdnech. Pamatuju si s jakou netrpělivostí jsem očekávala ten jeho návrat a, když konečně přijel, okamžitě jsem vyběhla na dvůr... tradičně "jako že jdu náhodou kolem" :)... Jen, abych se s ním mohla pozdravit, jen abych ho mohla vidět. A že jsem měla radost, že ho vidím! V tu chvíli, jako i v mnoho dalších, mi to přišlo oboustranné. Jeho krásný úsměv ve mně vzbudil dojem, že i on mě po té dlouhé době zase rád vidí! Přesto jsme si i tehdy neřekli ani slovo...

Co se změnilo za ten rok? Vzhledem k tomu, že vidím bezvýslednost situace, tak už nemá takové kouzlo, jaké měl. Poslední dobou se na mě také už netváří s tou dřívější radostí nebo možná nemáme tolik prostoru k našim krásným krátkým rendez-vous... když si vzpomenu na všechna ta před rokem! :)

Zítra ještě přijede a ve 13:40 (jestli se mu povede dodržet jízdní řád) odjede... a pak budu čekat, jak dlouho to bude trvat letos. A budu přemýšlet a rozmýšlet a kombinovat... a snít... o tom, jak se můj anděl zase vrátí a co všechno se potom třeba stane...

... možná.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka