Z magazínu pro muže... 2

Čas od času jsem "oceněna" nějakým milým odkazem na článek, který si jistě musím přečíst. Ten minulý byl na téma Ženy, které vám zničí život a mou reakci si můžete přečíst zde. Ten, co jsem dostala před pár dny, má název Ženská manipulace: triky, které na vás zkoušejí...


Píše se tam, že prý ženy dokonale ovládají umění manipulace a mají prý hned několik metod...

Připustím-li si tu myšlenku, že jsem manipulátorka, tak zcela nevědomá.

Ano, pláču, ale nikoliv s úmyslem něčeho dosáhnouti, ale protože jsem prostě moc smutná. Nechci ho uvádět do rozpaků ani v něm vyvolávat lítost, jestli se tomu tak děje je to efekt vedlejší a neprvoplánový!

Ano, jsem bezbranná, dokonce přiznávám, že v některých situacích bych si jistě poradila sama, ale jsou to jen maličkosti, kterých si žádám. A většinou jen proto, že za tu drobnost můžu muže obdivovat. Jasně, že si umím natankovat, ale líp než on to prostě neumím!

Ano, občas ho políbím nebo pohladím v rámci žádosti o pomoc, ale i v tomto případě se mi manipulace zdá příliš silným slovem. Poprosit a poděkovat je slušnost, přidat k tomu partnerovi polibek nezdá se mi býti závadou...

Ne, necítím se být manipulátorkou!!!

A jak jste na tom Vy, ženy?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka