Nikdy nic nebylo...

Je možné, že existuje víc než jeden anděl? Je možné, že mám tolik štěstí, že na ně narážím kudy chodím? Nebo jsou ti andělé pouhým snem?

Nikdy nic nebylo...



... nikdy nic nebylo, tak co Vám vlastně chci vyprávět?
... nikdy nic nebylo, tak proč nevím, čím začít? Bylo by to na dlouhé vyprávění.
... nikdy nic nebylo, ani na Slovensku ne. Jen cosi proběhlo mou myslí... myšlenka na anděla.

Velmi se podobal mému andělovi, se kterým také nikdy nic nebylo. Bydlel v karavanu hned vedle našeho stanu a všimla jsem si ho možná až druhý nebo třetí den a všimla jsem si ho právě proto, že jsem chvíli měla dojem, že vidím mého anděla.

Tu myšlenku, že je mým opravdovým andělem, jsem hned vyvrátila, přesto mě ten muž zajímal... přesto jsem si ho dál prohlížela. Navazovala kontakt očima a jistě ho minimálně vedla i k zamyšlení, co tím sleduju... však jsem ho několikrát přistihla, že se díval on na mě, a to jsem pro změnu přemýšlela já nad tím, na co asi myslí...

Ach ty mé hry! Jak mě baví! :)
Jen kdyby občas byly méně snové...
Jen kdyby to andělské peříčko bylo opravdu vzkazem z nebe...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka