Katka z Penny Marketu do třetice

Že ještě nevíte, kdo je Katka? Tak trochu anděl, pro kterého mám slabost, avšak v ženském těle... :)
O Katce potřetí - pod perexem...


Před chvílí jsem tu psala o francouzských nákupech v českých obchodech, ale nejen francouzskou kuchyni mám ráda - jistě českou především, ale také třeba italskou... A zaslechla jsem od kolegyň, že italský týden měli v Penny Marketu, nebýt toho jdu do Tesca jako obvykle.

Ale už na parkovišti jsem si na ni vzpomněla. Na usměvavou Katku. A jakmile se přede mnou otevřely dveře, hned jsem se dívala, jestli sedí za pokladnou... byla tam. Stejně jako minulý týden, když jsem tam šla koupit jen chleba s sebou na dovolenou a kdy jsme se tam na sebe usmívaly...

Tentokrát jsem toho měla víc, přestože jsem si také myslela, že jdu jen pro můj oblíbený chléb a pro nějakou zeleninu, ale nakonec jsem toho měla plnou krabičku*, když jsem přišla k pokladně. U Katky byla zase nejdelší fronta, ale přece jsem své Katce nemohla být nevěrná!

Jsem nesmělá dívka a dělá mi problém povídat si s cizími lidmi - ať už je to pan anděl, slečna Katka nebo kdokoliv jiný. Bariéra je to nepřekonatelná, pokud i protějšek je plachý (jako ten můj anděl), ale to Katka rozhodně není. Možná si to beru příliš osobně, ale ona se na mě smála už když markovala nákup zákazníka přede mnou a dokonce si se mnou chtěla povídat!

Když řeknu, že to byl jen rozhovor o rovnání nákupu do krabičky a o pršutu - v souvislosti s ním však došla řeč i na dovolené v Chorvatsku - tak možná nepochopíte, proč o tom vlastně píšu do blogu. Když můj přítel onu Katku viděl, tak také nepochopil, proč si pravidelně vybírám její pokladnu.

Nakonec ani já sama tomu úplně nerozumím. Snad pro ten její úsměv, která se tak podobá tomu andělskému...


*) To já takhle dělávám, že chodím nakupovat bez košíčku, protože jdu jen pro dvě věci. Nakonec už jsou tři nebo čtyři, tak scháním krabičku. Ještě chvíli s krabičkou pochodím a už se mi nákup do krabičky nevejde a je čas sehnat pořádnou krabici...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka