Zaľúbené prezývky

Závidím našim slovenským sousedům jejich něžné označení pro milovanou polovičku: miláčik. Už jen ze slova samotného mám pocit, jako by v něm bylo více lásky a něhy... A nebo třeba takový anjelik!



Jistě i naše "miláčku" je něžné, ale to jejich zdá se mi něžnější... miláčik, anjelik, chrobáčik, srdiečko, drobček nebo třeba zlatko. Krásná slova!

Vzhledem k tomu, že už jsem začala sledovat predpoveď počasia, abych nepromeškala to slovenské léto, když ten český víkendový záchvěch léta mi unikl, tak zároveň s tím také doufám, že po přejezdu hranic stane se ze mě kýžený miláčik... :)

Všimla jsem si, že Vás baví diskutovat, a za každý komentář jsem samozřejmě vděčná a Vašich názoru si vážím, tak co dnes třeba nenáročné téma "láskyplnná oslovení našich drahých poloviček"? Jak říkáte něžně tomu svému (když s ním chcete manipulovat :D)?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka