Má cestovní zavazadla

Už jsem splnila snad všechny body ze seznamu krom "oholit si nohy"... právě jsem ve fázi lakování nehtů na nohách do odstínu ladícího s plážovým šátkem (ne že bych byla taková perfekcionalistka, spíš je to shoda náhod vyplývající z mého momentálního zalíbení v temně rudé barvě). A u toho všeho přemýšlím, co jsem si ještě nesbalila...


Využila jsem mnou již osvědčeného seznamu věcí na cesty a všeho přibalila pro jistotu dostatek. Takže na čtyři dny, které plánuji strávit víceméně u bazénu, mám s sebou sbalenou velkou cestovní tašku plnou triček a tílek a sukní... a troje boty a čtvrté si beru na nohy... a kalhoty a pohodlné tepláky a tříčtvrťáky... jediné, čím jsem šetřila byly vršky oblečení s dlouhým rukávem... mám jen jednu mikinu na cestu, tak si říkám, že si asi půjdu přibalit ještě jedno tričko s dlouhým....

(mmnt)

Mám ho v cestovní tašce! Při té příležitosti jsem si vzpomněla na mé stále vlhké prádlo na sušáku, které chci také zabalit! Ach, tohle balení cestovních zavazadel. Nikdy nemám pocit, že bych toho měla dost a přitom nakonec nevytáhnu ani polovinu z toho, co si s sebou beru. Také to tak máte nebo jste schopné sbalit se racionálně?

Co se týká plavek, ve kterých teda předpokládám budu chodit od rána do večera, ty mám čtvery! Když jsme létali do Tuniska, tak jsem si vždycky nějaké dávala i do příručního zavazadla pro případ ztráty těch ostatních zavazadel. Vždyť je to nejdůležitější kousek oblečení na letní dovolené!!!

Co se toho slova "letní" týká, tak předpovědi už vůbec nejsou tak luxusní jako byly. Dnes jsem shlédla několik slovenských meteorologických webů a docela hezky předpovídali jen na jednom... utěšuju se tím, že to byly internetové stránky slovenského hydrometeorologického ústavu, takže kde jinde by to měli vědět než tam!

No uvidíme. Ve středu se to jistě všechno dozvíte také...
Teď už se opravdu loučím. Mějte se tu krásné!!!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka