Francouzské nákupy v českých obchodech

Můj otec mi pravidelně nosí letáky ze supermarketů a já je bez prohlédnutí pravidelně hazím mezi papír na topení, ale dnes jsem se do toho jednoho začetla hned, jak jsem přišla domů... francouzská kuchyně v Lidlu.


To, co hledám - hlemýždě, které bych chtěla ochutnat a jejichž dobu sběru už jsem asi zmeškala (navíc bych asi neměla odvahu vařit ty živé tvorečky) - však v Lidlu mít nebudou, ale vybrala bych si, to ano. Kozí sýr, svatojakubské mušle, oblíbenou mousse au chocolat a nebo crème brûlée...

Zrovna předevčírem psala Hanka na svém blogu o crème brûlée, který si přivezla z Francie. Doporučuje ho Hanka, doporučuji ho i já... jen si ho nevozím z Francie, ale kupuji ho v Tescu (v normálním malém Tescu, Hani)... crème brûlée i mousse au chocolat.


Crème brûlée mám již vyzkoušený a byl famózní! S křupavým karamelem na vršku... mňam!
Nemůžu Vám tu chuť vylíčit, protože se mi sbíhají sliny, tak Vás pošlu buď do Tesca nebo od příštího čtvrtka do Lidlu... a nakupujte a vařte a vychutnávejte si francouzské mňamky!

Myslím, že v případě zájmu o francouzskou kuchyni je dobré aktuální nabídky využít, protože běžně se takový sortiment velmi obtížně shání, když zrovna nemáte cestu do Francie... ;)

Bon appétit!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka