Jak jsem jela autobusem...

Doufám, že se mě nebojíte, když jsem teď ta psychopatka, a že Vás nevyděsil nadpis článku... :)))

Nemůžu si pomoct, ale musím se Vám zase svěřit, jak jsem jela autobusem. Prostě je to silnější než já a musím si (a Vám) to napsat... dokonce jsem měla i příležitost udělat si (a Vám) pár fotek...

Je tak krásnej a úžasnej!!! A tentokrát mám fotky i s ním!!!! A není to fotomontáž!!!! :)))))



Tohle je on!!! Jmenuje se ŠKODA 706 RTO... no, není neodolatelný? :))))
Jako z filmu Florenc 13:30! Ten, který seděl vedle mě, cestou vzpomínal, jak takovým autobusem jezdil do školy... to já už ne, erťák si ze svého dětství vůbec nepamatuju, matně si vzpomínám jen na ešelku (viz můj vzpomínkový článek na léta osmdesátá - poslední foto dole)...


Pro mě to tedy dnes byla premiéra. Jeli jsme erťákem tam...


... a jeli jsme s ním zase zpátky. A byl to prostě zážitek!!! :))))


A tohle, tohle je Karel! Až Vám jednou začnu psát o Karlovi, tak teprve potom začnu mít pocit, že jsem tou psychopatkou... Zatím ho jen obdivuju, jak zvládl změnu vozu - z moderního na tenhle přes čtyřicet let starý!

Jistě i díky němu byl to dnes úžasný zážitek!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka