Jak jsem zase jednou prahla po informacích...

Bývala jsem velkou čtenářkou. V dětství a rané pubertě přečetla jsem snad celou naši vesnickou knihovnu. Coby středoškolačka navštěvovala jsem okresní knihovnu a krom povinné četby četla jsem i spoustu knih jen tak pro radost. Jakmile jsem začala pracovat, v jiném okresním městě přihlásila jsem se zase do knihovny... ale dlouho mi to nevydrželo.

Jakoukoliv náročnější četbu jsem po celém dni, kdy mi hlava pracuje na plné obrátky, nebyla schopná strávit. Začala jsem číst pouze nenáročné časopisy. Na každodenní cesty autobusem příjemné zkrácení času. Autobusem jezdím už jen sporadicky, po večerech bloguju, a tak už ani časopisy nečtu. Ale včera jsem jednomu titulku z obálky neodolala...


Asi to znáte, stojíte v trafice a oči Vám běží po těch barevných písmenkách, na obálkách časopisů jsou názvy všech těch úžasných článků, které najdete uvnitř. A ta písmenka Vás mají nalákat k tomu chtít se dozvědět slibované informace...

Skoro se stydím přiznat se k tomu, jaký titulek nalákal včera mě. Ale myslím, že se kouknete na obálku love star vlevo a hravě uhodnete, co jsem se nutně potřebovala dozvědět... :)

A myslíte, že jsem se něco dozvěděla? Ne. Nic. Ale jsem nenapravitelná a lákavý titulek přiměje mě příště znovu vytáhnout peněženku a časopis zakoupit. Již od dob puberty to tak mám, tehdy jsem nadšeně sahala po časopisech pro dospívající dívky, jejichž titulní stránka takřka slibovala splnění všech dívčích snů. Vždy jsem naivně uvěřila, ale nikdy se žádný zázrak nestal a všechno to sebevědomí a cílevědomost k tomu, jak získat vysněného kluka nebo jak být prostě neodlatelnou, na mě zázračně ze stránek časopisů nepřešlo. A zázračného zjištění jsem nedošla, ani když jsem si večer ten článek se slibným názvem přečetla... ;)

Tak snad alespoň některý z dalších článků mě nějak naplní... i když tyhle časopisy asi nejsou k tomu, aby to čtenářky nějak zásadně neplnilo, že? :D



A na závěr test Jak znáte slečnu Lenku? - v anketě tipujte, který z titulků na obálce mě tak zaujal... :)))

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka