Pražské suvenýry


Dnešní krásný den strávili jsme v Praze... a jako suvenýr přivezla jsem pár náladových obrázků, tak doufám, že se Vám budou líbit.


A že by bylo i jinak z čeho vybírat, co se suvenýrů týká... já jsem si jako obvykle přivezla kousek laciné bižu z Havelského tržiště, ale nakoukněte, co jiného tam měli...


Krása! :) A k tomu všechny cetky tretky z obchodů pro turisty, kterých na Starém městě je!


I kdyby dnes zrovna nebyl svátek, stejně by mě v těch uličkách chytil ten zvláštní svátečný pocit... cesta do centra Prahy je takový malý výlet mimo realitu, možná i cesta časem. Co všechno se asi stalo v minulosti v těch všech uličkách?


Nepřestává mě udivovat ani ten kontrast starobylého s moderním...


A kousek Paříže v našem hlavním městě...


To jsem si prostě musela pořádně prohlédnout a zdokumentovat! :)


A jedeme domů... takže zakupte jízdenky, zvolte správnou trasu metra a správný směr... a žádné zdržování, on je to přece jen ještě kus cesty z Prahy do našich domovů! :)

A kdo nespěchá, může si prohlédnout ještě nějaké další fotky v galerii... ;)
Všem ostatním dobrou noc! :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka