Mé večery u televizní obrazovky

Že dávají každé odpoledne Julie Lescautovou a já se nemůžu dívat, protože to bych z práce musela utíkat k televizi, jsem tak nějak oželela... a jen doufám, že se třeba alespoň povede, že nějakou epizodu z toho úžasného francouzského krimi seriálu shlédnu. I když už jsem jich spoustu viděla v minulosti... ;)

Avšak ty večery u televizní obrazovky si nějak odpustit neumím. A pak jsem ráno nevyspalá, protože večer nic nestíhám, natož jít včas spát...


Když jsem se včera na Nově dívala na Ordinaci v růžové zahradě, tak jsem si říkala, jak ten seriál ztratil na kvalitě za tu dobu, co už ho vysílají, a že scénáristé vymýšlejí až absurdní dějové zvraty a postavy staví často do nepřirozených póz! Ale ač se mi to zdá čím dál víc za vlasy přitaženější, stejně se dívám...

O mnoho víc jsem však nadšená z pondělků na ČT a jejich retro seriálu Vyprávěj! Ten se povedl. A hlavně se těším na to, až se dostane do fáze, kdy mi doba bude ještě bližší a já v tom poznám své dětství. Zatím jsou to jen takové záchvěvy, které mi něco připomínají...

Tak si teď říkám, že zase taková televizní závislačka nejsem, ale fakt je, že jsem ještě nezmínila ten seriál, kvůli kterému jsem vlastně tenhle článek psát začala - Zoufalé manželky. Zítra začínají na Primě vysílát pátou sérii, a to si rozhodně nenechám ujít! Jen ta pozdní hodina v kombinaci s časem nařízeném na mém mobilu, coby nutným okamžikem vyskočení s postele, mě děsí.

Nechápu, jak někdo zvládá usednout k televizi každý večer. Já musím jít dnes už asi spát, abych si naspala něco do zásoby, protože jinak pak celé dopoledne v práci zívám... Takže dobrou noc a krásné sníčky všem! ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka