Krásné chvíle podzimní

Už pár dní je tu s námi podzim, naštěstí zatím oděn do krásného kostýmu babího léta. Kéž by mu dlouho vydržel a podzim nám neukázal svou sychravou tvář! I tak by ale zůstalo to, co mám na tomhle období ráda - všechny ty svátky a volné dny od září až do prosince... A ten první prodloužený víkend je tu a navíc i s tím kouzlem babího léta... :)


Vlastně jsem tenhle víkend chtěla být na Slovensku. Počasí na slunění se u termálního bazénu by bylo přímo ideální, leč spolucestující na sebe tu úlohu spolucestujícího nějak nechtěl vzít, takže jsem slunečních paprsků dnes využila ryze prakticky, a to k usušení dvou praček prádla. Správné hospodyňky jistě pochopily, že při jednom praní převalovalo se mi v pračce povlečení... :)

Takže jsem dnes i povlíkala a, když už jsem povlíkala, tak jsem si i ložnici uklidila. Sice je ta ložnice jedinou místností v bytě, kde je momentálně uklizeno, ale i tak je to milé... :) V říjnový svátek uklidím třeba obývací kuchyň, v listopadu pak vydrhnu koupelnu a můžou přijít svátky vánoční! :D

Fakt jsem po dlouhé době měla pocit, že úklidem se nepřipravím o ten všechen volný čas, který bych si mohla užívat jinak, protože přece dva volné dny mám ještě před sebou! A že plánů na ty dva následující dny je mnoho. Už se skoro začínám těšit... :)

Určitě to budou super výletky, i když si už nezaplaveme. Vlastně si už letos vůbec nezaplavu, ale už jsem se s tou myšlenkou smířila a na znamení toho byla má dnešní druhá pračka plná hadrů k vodě a plážových osušek, které už hezky vyvoněné čekají na příští léto. Bohužel. Byla jsem zvykla jezdit na svatého Václava na Slovensko a na Den vzniku samostatného Československa jsem měla spojený s dovolenou v Tunisku, ale časy se mění...

Navíc může mít Slovensko nebo Tunisko (v případě, že okouzlení čokoládovým princem už je dávno pasé) větší kouzlo než kraj andělský? :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka