Absťák

Čekáte-li něco pozitivního, prosím nečíst! Však už ani ten název není pozitivní...

Nejsem závislá na voňavých bylinkách jako Izidora v Renuščině verzi příběhu, jsem závislá na andělovi. A mám absťák! :(



Není-li čím zalévat moje růžovosnové kytičky, není možné se těšit z jejich krásy...
Není-li možné se těšit z krásy růžovosnových kytiček, je mi smutno...
Je-li mi smutno, tím víc potřebuju ty růžovosnové kytičky, které však není čím zalévat...

Jako správná zahradnice čekám, že zaprší... možná jsem se přeslechla, ale nehlásili to v předpovědi počasí? Těšila jsem se na ten déšt, který by spláchl prach a špínu a pročistil by vzduch. Do posledních kapek deště by začalo svítit sluníčko a nebi by se klenula barevná duha.

Ani nezapršelo, špatně se mi dýchá, slunce pálí, což by nevadilo, kdybych zrovna nebyla na Sahaře.

Navíc na Sahaře, tam růžovosnové kytičky prostě nerostou...

A nerostou-li růžovosnové kytičky, nemám se z čeho těšit a jsem smutná...

Na Sahaře.

Bez kytiček.

Bez anděla.

Smutná.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka