Kalhotky slečny Lenky

Důkaz globálního oteplování planety

Radka má kalhotky s žabkou a k tomu spodní prádlo pro štěstí. Žabka nosí tanga a vypráví o tom story. Ptáček má ráda svoje kalhotky se Snoopym. A já mám konečně také takové! Pohodlné... 95 % bavlna, 5 % elastan. A jako bonus obrázek!!! Taky Snoopy... :D


Z holčičích obrázkových kalhotek jsem dávno vyrostla, ale teď se k nim zase vracím, byť to při velikosti XL může být rochu komické. Zatím jsem to nezkoušela, ale předpokládám, že tím jak se ten miniaturní kousek oblečení roztáhne do šířky, Snoopy nabyde obludných rozměrů!!! Nevadí... však je nikomu ukazovat nebudu a pro mě jsou vzpomínkou na jeden krásný den...

Tentokrát to byl Snoopy, před několika týdny medvídci... vzniklo tak desatero mého obrázkového spodního prádla a zjišťuji, že je to oblast vhodná dalšího rozšiřování.

V rámci rozšiřování by bylo vhodné udělat inventuru těch příšlušných šuplíčků v komodě a vyřadit z provozu některé už hodně opotřebované kousky. Zvu Vás na návštěvu - ke mně do prádelníku :D

Barvami to tam jen září, spodní kalhotky jsou snad nepestřejší částí mého šatníku. Klasiku černých, bílých a tělových doplňují modré, tyrkysové, zelené, žluté, růžové, fialové i šedé kousky.

Materiál takřka jednotný, zmiňovaná bavlna s elastanem. Několikrát jsem chtěla mít spodní prádlo alespoň trochu sexy. Ale dvoje kraječkové a dvoje lesklé saténové leží na dně šuplíku... prostě to není ono! Nehřeje to a není tak úžasné tvárné jako ty mé bavlňáky!! Nedám na ně dopustit. A na co si brát pod džíny nějaké kraječky, když tam stejně zůstávají schované?!

Co se střihu týká, tak preferuji francouzské. No jak také jinak, že?! :) Takže ani nízké ani přehnaně vysoké, s náznakem nohavičky nebo někdy i s nohavičkou...

Ty se Snoopym splňují všechny tahle kritéria. Z příjemného materiálu, růžové a světle modré barvičky, mého oblíbeného střihu a k tomu s obrázkem. Co víc si přát? ;)

Možná jsem ustrnula někde uprostřed vývoje spodního prádla... A co Vy, holčičky, co se kultury spodního prádla týká? Jste in nebo vyznáváte tradice?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka