Plní Google přání?

Přemýšlím, co vede uživatelku internetu k tomu napsat do vyhledávače "nemám se ráda".
Přemýšlím, proč ji Google posílá ke mně... Jak mohu této bytosti pomoci?


Někdy se až divím, co všechno lidé píší do vyhledávačů - respektive ti lidé, kterým je následně nabídnut můj blog a přijdou. Opravdu si myslíme, že Google pomůže, případně vylečí? Když Vás bude bolet noha, svěříte se prostřednictvím klávesnice internetu do péče? I uživatel "bolí mě noha" dostal mimojiné odkaz na můj blog...

Jak mohu být těmto bytostem nápomocná?

Na bolení nohy, mám pouze tu radu, že když noha bolí, stačí potkat mladou kolegyni a už nebolí...

Ale jak pomoci dívce či ženě, jež se nemá ráda?!
Obzvlášť, když sama jsem taková zbloudilá duše, co hledá štěstí a lásku kde se dá...

Kéž by mi pomohl Google!
Jako kouzelná rybka! Stačilo by pošeptat přání, kliknout na VYHLEDAT a...

Ta, co se neměla ráda, se rázem ráda měla...
Ta, co se chtěla nacházet v záplavě světle modrého peří, se v něm nacházela...

Nefunguje to. Google mi poslal jenom tři peříčka...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka