O jiných ženách mého muže

O jiném muži jeho ženy už víte skoro všechno, byť se snažím jeho totožnost maximálně tajit; povězme si výjimečně o jeho dalších ženách...


Existují. Kdykoliv na ně přijde řeč v naší komunikaci, je mi vysvětlováno, že nemají žádný hlubší význam, jenže tajemné bytosti ve mně odjakživa vyvolávají pocit nejistoty. Jestliže jiný muž jeho ženy má význam dosažení její psychické vyrovnanosti a tudíž jeho klidu, jeho jiné ženy mají efekt zcela opačný.

Otázkou je, co je v takové situaci lepší - aby jeho ženy zůstaly v utajení a tedy kýženou psychickou vyrovnanost nenarušovaly (za podmínky, že budou stoprocentně utajeny) a nebo aby tyto ženy byly věcí veřejnou stejně jako jiný muž jeho ženy.

Kdo jsou jeho ženy? Skrývají se pod souhrnným označením helpdesk. Máte-li jakýkoliv softwarový problém a jste-li žena, kontaktujte ho. Dnes s nějakou Markétou odvirovával po telefonu počítač... dlouhé hodiny... Přichomýtla jsem se k tomu náhodou a on se rozhodl ukázat mi své karty.

Minulý týden kvůli mně předčasně ukončil hovor s jednou z Českých Budějovic, abych nic z toho neslyšela. Mrzelo mě, že má něco, co přede mnou tají. Když dnes zvolil opačnou metodu a v mé přítomnosti hovořil s výše zmiňovanou Markétou, vadilo mi, že zcela ignoruje mou přítomnost a to, že mu potřebuji něco sdělit. Vysvětlil mi to slovy, že kdyby ten telefon nevzal, že bych ho zase podezřívala z něčeho, co nemá pražádný základ.

Podotýkám, že jeho zaměstnáním není telefonní operátor jakéhosi softwarového helpdesku, to je pouze jeho hobby... jeho jiné ženy. Má zvídavost mi nedala se nezeptat, zda jeho ženy mají nějakou fyzickou podobu. Některé prý ano. Je mi to divné. Když volám třeba na helpdesk elektronického bankovnictví, tak tam většinou bývá pán a nikdy po mě mou podobenku nechtěl.

Takže?

Kontakt Vám na něj nedám, protože Vy byste mu volaly, případně posílaly fotografie a vůbec... a to by se jeho ženě nelíbilo!!!

Jeho žena je žárlivá. On není žárlivý ani trochu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka