Létat! Vznášet se!

Včera jsem musela domluvit mému napínacímu prostěradlu, když se mi chtělo vytrhnout a neuváženě jít na rande s větrem. Dnes dopoledne jsem marně bojovala s neustále přilétávajícím žlutým pylem, který si snad myslel, že mi nebude ani trochut vadit, když se bude sbližovat s čerstvě nanesenou leštěnkou na Leštěně (zítra jde na povinnou preventivní prohlídku, tak doufám, že získá ty dvě barevné nálepky, které jí tolik sluší!).

Buď jaro leze i na prostěradlo, které pak touží po láskyplném splynutí se silákem větrem, a taktéž pyl zakoukal se mylně do leštěnky pletouce si ji s bliznou... a nebo tento víkend příliš foukalo. A co se dělá, když fouká? No, hádejte... Ještě nápověda: tato činnost patří spíš k podzimu.


No, ano... šla jsem pouštět draka! :)


Fotky jsou pouze ilustrativní - vyfoceno na podzim, proto tolik pošmourné nebe a žádné pampelišky! Dnes jsem od nich měla celé boty a nohavice žluté! A jak krásně voněly!

A jak nám drak hezky létal! Když zrovna chvíli vydrželo foukat souvisle...

Když se daří, tak je to úžasný relax! Sledovat, jak se drak vznáší a krom toho, za kterou šňůru je třeba zatáhnout, aby létal nepřestal - což nakonec už děláte instinktivně - netřeba myslet na nic... když zrovna na něco myslet nechcete...


A na co myslí slečna Lenka pouštějíc draka?

Proč všude okolo funí jak blázen a jen tam, co stojím a na ten vítr čekám, skoro nezafouká? Nemůže se ten drak tak silným větrem utrhnout a uletět? Proč nemám muže, který by uměl pouštět draka? Proč nemám alespoň muže, kterého by bavilo pouštět draka, přestože to neumí? Je k mému životu nutné mít muže, kterého baví pouštět draka? Na co jsem si brala tu mikinu, když je vedro? Proč jen jsem si s sebou nevzala nějaké pití? Bavilo by mého anděla pouštět draka? Mohla bych se zítra anděla zeptat, jestli by nechtěl jít pouštět draka? Co by mi na to řekl? Proč už tady zase nefouká ten vítr? Proč ten víkend tak rychle utekl a zase se zítra musí do práce? Budou na mě zítra na STK hodní? Proč jen mi ten drak pořád padá? Proč jen jsme s ním nejeli tam, co vždycky, tam, co fouká?

Taková vycházka s drakem je jednoduše chvilka k přemýšlení...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka