Pochopit nezažité

Je to tak trochu článek na přání. Má být o tom, jestli je možné pochopit situaci druhého člověka, aniž byste si něco podobného prožili, vžít se do situace a poskytnout potřebnou dávku pochopení...


Dle odborníka to možné není.

Já sama to neumím.

Prý vážnou situaci zlehčuji. Nezlehčuji ji, jen ji prostě vidím o něco optimističtěji než dotyčný...
Prý příznaky podceňuji. Nepodceňuji je, jen si myslím, že ne vše je tak nepřekonatelné, jak se zdá...
Prý ho nechápu. Možná nechápu, tak jak on si představuje, ale snažím se o to. Jen ten můj pohled je prostě alespoň trochu optimistický a k tomu mám ráda bojovníky!

Vzhledem k tomu, že k tématu se mohu stručně vyjádřit slovy: neumím, zlehčuji, podceňuji a zcela úplně nechápu, prosím o názor Vás.

A tentokrát jsem na něj zvědavá nejen já, tak si dejte záležet! ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka