Pár slov slečny Lenky

Krátké aktuální zprávy...

18. května (19:46)

Zítra mě čeká krom jiného andělský kraj... tak to raději, abych nejezdila k domu na konci slepé ulice, protože co kdyby byl za plotem kromě pejska také anděl? :)))
17. května (22:40)

Nejzábavnější činností dnešního dne pro mě bylo krmit kapry. Asi z té mé dětinskosti nikdy nevyrostu!

Stála jsem tam na hrázi já a ještě dvě děti a všichni jsme neúnavně ulamovaly z toho našeho rohlíčku a házely dolů do nenasytných pusinek...
13. května (20:27)

K přípravkům na opalování, zakoupila jsem dnes i nové plavky... pomalu začnu balit zavazadla! :)))
12. května (22:18)

Koupila jsem si dnes přípravky na opalování. Čekám léto. Když ne tady, tak alespoň na Slovensku. Nemusí to být tenhle víkend, ale klidně až ten příští... :D

Jinak dnes vůbec nic nebylo, jak jsem si plánovala. Zase jsem zbaběle utekla bez boje... bez úsměvu... bez roztomilých rozpaků mého anděla... a tak vůbec bez toho všeho, o čem jsem snila... :(
10. května (09:23)

Neděle dopoledne... a zítra mám ještě volno... jé, to je super pocit!!!

A pak... v úterý... no, však se to všechno jistě dozvíte... :D
7. května (18:24)

I andělé mají nárok na dovolenou!

Ten můj se ji pravděpodobně chystá čerpat! :( Loni to trvalo skoro čtyři týdny než se vrátil!
Musím se psychicky hodně zocelit a všechny ve svém okolí prosím o shovívavost a trpělivost se mnou!!!

1. května (20:53)

Počítá se býti políbena nejprve pod zcela odkvetlou třešní a poté pod odkvétající jívou? ;)

27. dubna (19:26)

Že neznáte ještě nikoho, kdo byl jen s vozem na STK a nesvítilo by mu pravé přední parkovací světlo?

Seznamte se: slečna Lenka! :))))

Ale nálepky Leštěna nakonec dostala!!! :)

25. dubna (16:48)

Věřili byste, že napínací prostěradlo umí létat?

Naštěstí jsem úspěšnou krotitelkou ložního prádla a neuletělo mi... :)
24. dubna (21:57)

Ještě, že už je pátek. Konečně konec tohoto úmorného pracovního týdne... ani nemám sílu Vám cokoliv (pozitivního) napsat... skoro mám pocit, že se už dlouho nic pozitivního nestalo...

Dobrou noc, děti!
23. dubna (21:29)

Úplně mě dostal krátký "andělský" příběh jiné slečny Lenky... četla jsem ho už poněkolikáté...

23. dubna (16:47)

Ty třešně nám snad do 1. máje odkvetou a kde se budeme líbat?!
22. dubna (19:08)

Neznámí lidé mě stále ještě (občas) oslovují slečno! Dělá mi to radost...

Říkají-li mi "paní" nebo ještě lépe "mladá paní" skoro šílím!!!
21. dubna (18:02)

Dostala jsem dnes květinu!

Scéna jak z romantického filmu - potkala jsem osobu s velkou kyticí. Po krátkém zastavení a následném rozloučení mi osoba z toho svého pugétu jeden květ vytáhla a věnovala. Krásné tulipánové poupátko!

Osobou byla kolegyně... ale stejně mi to udělalo radost. Bylo to prostě milé!
21. dubna (12:26)

Anděl měl dnes dokonce kravatu.
Moc mu to slušelo!
20. dubna (18:14)

Našla jsem dnes peříčko... andělské peříčko...

Jistě je to vzkaz od anděla odeslaný jeho "nadpozemskou poštou". Sneslo se z nebe a leželo tam, co už jsme se spolu mockrát potkali... jen peříčko. On nikde.

Jen nevím, co mi tím chtěl vzkázat...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka