Chci hodinového manžela!

V Tescu jsem si dnes zvídavě prohlížela inzerát hodinového manžela a to, jaké služby poskytuje. Holky, myslím, že nějaký takový je i u Vás ve městě, takže v případě jakékoliv nouze v domácnosti či na zahradě stačí zavolat a na hodinu máte muže! Klidně na dvě, když si ho zaplatíte. Takovej chlap by mě docela zajímal. Myslíte, že na základě objednávky poskytuje i služby psychické podpory žen?


... něco jako nabídnutí rámě k vyplakání se a promočení celé košile slzami. V tom případě by mi ho můj přítel jistě rád objednal! Občas - že by jednou za měsíc? - takové divné stavy, kdy on neví, co se mnou, a jistě by mě hodinovému manželovi přenechal, mám.

Začíná to tím, že začnu mít pocit, že mě vůbec, ale vůbec nemá rád. Něco mu vyčtu, cokoliv co mě zrovna napadne, protože mě v tu chvíli rozčílí jakákoliv maličkost. On se neskutečně naštve a řekne něco, čím mi jen potvrdí, že mě vlastně vůbec nemám rád. Zlobím se a jsem na něj zlá! Začíná mě ignorovat. A já začnu toho všeho, co jsem mu řekla, litovat. A propukám v pláč... A on mi pak už jen říká: "Tak už se zase blíží tvé dny," a otírá mi kapesníčkem slzičky z obličeje. A já mám konečně zase pocit, že mě miluje a že je všechno v pořádku.

Při té příležitosti se mně snaží i rozesmívat. Včera mi říkal, ať si takhle ubrečená jdu někdy stoupnout k mycí lince, až přijede anděl. Že ten se nade mnou určitě slituje a bude mě utěšovat. Ha! Takže žádnému hodinovému manželovi, ale klidně andělovi by mě na hodinu přenechal. Doufám, že se mě chce zbavit jen, když brečím.

Navíc zítra, až anděl zase přijede, se mi už asi zase brečet chtít nebude. Anděl zítra přijede! A anděl bude mít zítra svátek! Tento týden on, minulý týden Anděla! Všimla jsem si toho náhodou v kalendáři a moc se mi to jméno líbilo. Nebylo by špatné pojmenovat tak holčičku a říkat jí Andělko!

Skoro jsem se nechala unést, vždyť já přece nedávno tvrdila, že nevím, jak se slovo miminko vyslovuje! :) Taky, že to pořád platí. Miminko zatím nechci...

... ale za měsíc bych chtěla tak na půl dne toho hodinového manžela!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka