Mám pro Vás hru! Psychologickou...

Přišla jsem o veškerou jarní náladu, kterou jsem měla... asi jí byla zima. Nechce se mi nic psát, tak Vám jen opíšu jeden příběh. Příběh, se kterým jsem se seznámila na jednom školení o komunikaci a který mi připoměla Radka ve svém článku. Je to psychologická hra. Pozorně čtěte... na závěr položím otázku.


Abigail miluje Toma, který žije na druhé straně řeky. Povodeň zničila všechny mosty. Abigail se obrátí na převozníka Sindibáda a prosí jej, aby jí převezl na protější břeh, aby mohla obejmout svého Toma.
Sindibád souhlasí, dává si však podmínku, že se s ním musí Abigail nejprve pomilovat. Abigail žádá matku o radu. Té se však nechce vměšovat do osobních záležitostí své dcery.
Zmítaná pochybnostmi vyspí se Abigail se Sindibádem. Dostane se na druhou stranu řeky, běží za Tomem a vypráví mu vše, co se přihodilo. Tom je šokován a příkře jí vyhání zpět domů.
Když Abigail vyšla z Tomova domu, potká Johna, starého Tomova přítele. Vše mu vyprávi. John dá Tomovi facku, čemuž Abigail škodolibě přihlíží. Pak John a Abigail společně odcházejí.

Úkolem je seřadit osoby od té, se kterou nejvíce sympatizujete, k té, kterou nejvíce odsuzujete. Na tom školení jsme nejprve vytvářeli každý své vlastní pořadí a následně bylo úkolem domluvit se na pořadí v pracovní skupině. Má skupina čítající 3 osoby - konkrétně můj přítel, andělův šéf a já - byla diskriminována tím, že jako jediná byla smíšená... a já byla diskriminována tím, že mužů v mé skupině byla převaha... a domluvte se na něčem s chlapama! :)

Do ankety mohu dát pouze jedinou otázku, takže v anketě hlasujte o té nejhorší postavě a celé pořadí můžete uvést třeba v komentáři. Jsem zvědavá na Vaše názory.

Krásný večer!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka