Když anděl dělá, že ho noha nebolí...

Můj život se tím, jak ho líčím na blogu, začíná stávat příběhem na pokračování... a všechny ty své story a mini příběhy nějak víc prožívám, když cítím Vaší podporu. A to jsem před nějakým čtvrt rokem byla smířená s tím, že anděl se stane minulostí, už ho nikdy neuvidím a prostě zapomenu.

Ale takhle to vůbec nejde! Dnes jsem na vlastní kůži zažívala pocit, který musí mít sáňky na poušti...


Jakmile anděl přijíždí, ztrácím veškerou koncentraci, kterou bych na práci měla mít, a v pravidelných intervalech opouštím kancelář, abych ho třeba někde potkala... asi jako, když sáňky na poušti vyhlíží sníh. Pokud zůstanu u přirovnání, dnes to bylo jen pár vloček, které se v horkém písku okamžitě rozpustily.

Když jsem ho krátce zahlédla poprvé, slyšela jsem, jak mu říká jedna kolegyně: "Vy ale ještě vůbec nechodíte dobře..." Evidentně někteří lidé vědí, co se mu stalo... jen já jsem nějak stranou těch informací.

Když jsem ho pak později potkala a zaregistrovala jsem ho dřív než on mě, tak jsem si všimla, že ještě trochu kulhá, ale evidentně to bylo už lepší, než minule. Byla jsem skoro připravená na to se ho zeptat, co se mu stalo. Ale překvapivě, jakmile mě viděl, tak to vypadalo, že už ho to vůbec nebolí! :) Buď je má přítomnost zázračně léčivá a nebo si on přede mnou na něco hraje...

S tím souvisí historka stará už něco přes rok... Nevím, jak to opsat kulantně, prostě je už ve věku, kdy člověk nemládne a oči se stávají méně dokonalým nástrojem. Nosí brýle na blízko a moc mu sluší! Používá je nejen na čtení, ale jednoduše na cokoliv malinkého, na co dobře nevidí. Do té doby, co jsem se poprvé náhodou objevila na čerpací stanici, když zrovna tankoval, tak je nosil i tam, protože na terminálu mu tam také naskakují malá písmenka... Hmmm, od té doby, co zjistil, jak jsem nevyzpytatelná, tak i na ta malá písmenka vidí! Zamhouří oči, odkloní se na vzdálenost celé paže, ale prostě vidí!

Noha ho nebolí a dobře vidí! Fakt mám nějakou skrytou sílu, která uzdravuje... :) Ale objednávky na léčitelské seance zatím nepřijímám, neb se domnívám, že má léčivá síla funguje pouze na anděly...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka