Corly, koukni, co jsem v krasohledu viděla...

Corlinko, a všechny ostatní také samozřejmě, našla jsem ten krasohled a vyfotila jsem všechno, co jsem v něm viděla... tradičně french rozmazané ;)



Je to krása, já jsem se nemohla vynadívat! V dětství mi trochu vadilo, že tím dalekohledem není nic vidět, ale v dospělosti tuhle dětskou hračku dokážu ocenit. Myslím, že se teď stane mou další antistresovou hračkou...

Chci jen ještě říct, že jsem takový blázen, že když mě Corly v komentáři pod mým vzpomínkovým článkem nabádala, ať ho najdu, tak jsem ho šla hledat... a našla! Když mi Corly říká, ať se ho (toho krasohledu ne!) zeptám, jak se má, tak to ne, ale krasohled běžím hnedka hledat... :D

To mi připomnělo, jak mě přelétavý ptáček nabádal péct bábovku. Pokud jste více než příznivcem krasohledu příznivcem stereo prohlížečky Meoskop, tak nahlédněte právě k ptáčkovi...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka