Pět malých roztomiloučkých prstíčků s pidi nehtíčky...

... aneb pětkrát o miminkách.


Mé sousedce nade mnou se před měsícem nebo dvěma narodilo miminko. Neumím to časové období zadat úplně přesně, protože tu událost nikterak neprožívám. Dotýká se mě to pouze tak, že holčička má postýlku v ložnici, který je přesně nad mým obývákem, a já tam nahoře pořád slyším ten dětský pláč... Ne, že bych mě nějak rozčiloval, někdy možná trochu, ale častěji se to při těch zvucích uvnitř mě nějak podivně sevře.

Když se před dvěma týdny moje kamarádka dožadovala nekuřácké restaurace a pak se ptala, jestli mě nenapadá proč, nenapadlo mě nic. Když mi to osvětlila, byla jsem trochu v šoku! Vůbec jsem informaci, že z ní na konci léta bude maminka, nečekala a nebyla na ní připravená... Jednou ten okamžik, kdy mi kamarádky budou říkat, že jsou těhotné, přijít musel! Takže je to tady!

Carla Bruni chce další dítě (pokud si budete chtít článek přečíst, tak nevím proč, ale ve Firefoxu se Vám zobrazí pouze perex... tak zkuste jiný prohlížeč), pokud ne své vlastní vzhledem ke svým jednačtyřiceti, uvažuje o adopci. Trochu se jí divím, místo aby si užívala na výsluní své pozice první dámy Francie, uvažuje nad malým Sarkozym nebo malou Sarkozyovou... nebo Carlu podceňuju a ona Nicolase prostě miluje!

Když můj přítel glosuje výběr svého nového vozu tím, že se nám bude hodit, jak je velké, kdyby se nám náhodou stalo, že bysme měli miminko, zůstávám klidná pouze do té doby, než to z jeho úst zazní poněkolikáté! Našemu společnému řediteli to řekl pouze jednou a ten byl následně také jistě velmi překvapen! Já o to víc, že o tom imaginárním miminku vypráví už nejen mně...

Jako pět malých roztomiloučkých prstíčků s pidi nehtíčky měl být tenhle článek... tenhle pátý odstavec má pracovní název "já & miminka", ale je nutné vůbec ještě něco dodávat? Nevyjádřila jsem se dostatečně jasně v těch přechozích odstavcích? Dobrá, malá nápověda: celý článek má sestupnou tendenci... Jo! Skoro ani nevím, jak se slovo "miminko" vyslovuje, zato znám velmi dobře slovo "antikoncepce"!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka