Vrátila jsem se od moře...

... svítilo tam sluníčko, procházela jsem se po písečné pláži a sbírala jsem mušle.



Dobrá, nebyly to mušle! Byly to ulity vodních šneků... Ale kdybych vyfotila nějaké středomořské lasturky, které jsem si od moře nikdy nemohla nepřivést, tak bych Vás dál mohla držet v iluzi, že jsem sobotu strávila u moře.

Po písečné pláži jsem se procházela. Dobrá, uznávám, byl to takový bahnitý rybniční písek... ale to slunce tam fakt pařilo! Byl úžasný jarní den!!! :)

No tak tedy dobrá, nebylo to moře, byl to rybník v mně tak blízkém Českém ráji!

Na tohle jsem se těšila celou zimu. Až zase začne svítit slunko a až budeme chodit na výlety! A dnes jsem se toho konečně dočkala!!! :)

Doufám, že jste si dnešní krásný prosluněný den také užili! ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka