Jaro se blíží...

Přestože dnes ráno při pohledu z okna jsem nevěřila vlastním očím, když jsem viděla, kolik sněhu za noc napadlo, a měla jsem pocit, že datum kalendářního příchodu jara vymyslel někdo, kdo nebyl úplně při smyslech, vše se záhy změnilo. Vysvitlo zase sluníčko, ale nejen ono signalizuje příchod již tolik kýženého jara...


Včera byl nádherný slunný den už od rána! Přestože foukal ledový vítr, nemohla jsem si odpustit vyjít ven jen ve slabé košili s krátkým rukávem, abych ho cítila na vlastní kůži. Z jedné strany mi byla zima, jak na mě foukalo, ale na zádech mě hřály sluneční paprsky! Paráda!!!

Těším se na lenošení na sluníčku, jen co bude hřát trošku víc... oschnou louky a meze, roztáhneme deky a budeme chytat nezdravé záření každým kouskem těla. Když si vyhlídneme nějaké opuštěné místo a vyrazíme s osobou opačného pohlaví, tak si myslím, že se to velmi rychle zvrhne v jiné zábavy, než je slunění...

Však bude jaro, takový přirozený lásky čas. Ptáčci budou budovat hnízdečka a snášet vajíčka. Budou se rodit jarní kůzlátka a jehňátka. A lidem se začnou zapalovat lýtka... Mám pocit, že už to začalo! Jaro je ve vzduchu a chlapům začalo harašit. Řekla bych tak trochu mile a příjemně... a nebo mi to vzhledem k tomu pocitu blížícího jara, který je i ve mně, výjimečně nevadí.

Jeden z kolegů se mnou dnes chtěl hrát tenisovým míčkem kopanou... v kanceláři podotýkám... a pouze z toho důvodu, že po zápase si prý hráči mění trička! :) Vlastně všichni páni kolegové jako by roztáli... a usmívali se a usmívali se... to ono je pak hnedka líp na světě! A aby to bylo dokonalé, tak i anděl začal mluvit! :)

Takže cítím, že jaro je v nás všech. I v tom pavoukovi v kuchyni, který se po zimě probudil...

Jaro bude! A už brzy!!!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka