Co mi včera vadilo a co mi dnes chybí

aneb mužské zlozvyky?


U krbovek stály boty obalené sněhem, dnes jsou pryč.
Na zemi se povalovalo použité oblečení, dnes tam žádné není.
Byl problém, aby dal skleničku do myčky, dnes bych jí tam klidně odnesla.

Trochu se se mnou dohadoval, dnes se mnou nikdo nediskutuje.
Možná mě chtěl usměrňovat, dnes bych klidně byla umírněnější.

Padala jsem z postele, dnes ta postel bude tak prázdná.
Trochu chrápal, dnes tam bude nesnesitelné ticho.

Ráno se mi pletl v koupelně, zítra bych mu ji nechala klidně celou.

Stále mi říkal: "Nevyřizuj si se mnou účty na blogu!",
dnes si na tom blogu bude moct přečít, jak ho miluju a jak mi chybí.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka