Jak zplodit myšlenku...

Včera jsem byla tak unavená, že jsem se tu nezmohla na slovo, dnes to sice pořád ještě není ono, ale už je to o něco lepší... už se mi sice nad notebookem nezavírají oči, ale zato mám totálně zabedněný mozek. Mé mozkové reprodukční orgány prostě asi momentálně nejsou schopny plození myšlenek - jen doufám, že to není myšlenkové klimaktérium ;)


Pravděpodobně mé myšlenky zatím zrají v mozkových vaječnících... zrají a čekají na splynutí s nějakým impulzem, který bude mít dlouhý ocásek a bude pěkně mrštný. Když budu mít velké štěstí, tak jich uzraje víc a pokud se dočkají toho pravého impulzu, projeví se to v podobě mnohočetného těhotenství...

No, pro začátek by možná stačila jedna jediná myšlenka... tak kde je problém? Antikoncencepce? To bych přece byla sama proti sobě, pokud po myšlence tak prahnu...

V tom případě asi nedostatek těch ocáskatých impulzů. A ty se k myšlence mohou dostat jakou cestou? Jediným přirozeným způsobem početí je pohlavní styk... jo aha, to se mi zase trošku plete s něčím jiným, potřebuju nějaký mozkový styk... nějaký zásadní vjem z venku, vjem, který bych chtěla dál reprodukovat nebo se k němu alespoň vyjádřit.

Nic takového mě nepotkalo, tak budu muset vyzkoušet nějakou praktiku svůdnice... a uvidíme. Ještě štěstí, že v případě myšlenek je ten proces rychlejší a pokud se mi dostane kýžené spršky impulzů, na plod snad nebudu muset čekat 9 měsíců, ale myšlenkový porod nastane zakrátko.

Pokud však nesplynou implulzy s myšlenkovými vajíčky přirozenou cestou, asi budu muset jít na umělé oplodnění...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka