Budí se ve mně účetní... :)

Tento článek bude dílem slečny účetní, která ve mně dřímá. A dřímá už momentálně druhý týden a klidně by si spánkové období prodloužila, kdyby mohla... leč v pondělí se brzy ráno vzbudí nejdřív slečna Lenka a asi hodinu na to se bude muset probudit i ta účetní v ní.


Nacvičila jsem si to trochu už dnes v noci, kdy jsem pár minut před půlnocí zadávala do internetového bankovnictví příkaz na úhradu faktury za elektřinu a druhý na úhradu faktury za internet. Ještě jsem to nezapomněla!

A také jsem zrovna před chvílí na toaletě začala rekapitulovat všechna ta navýšení nákladů, která s sebou dovolená doma nese. Už zase mi totiž došla rolička s toaletní papírem!

Uvědomila jsem, jak neúměrnou rychlostí ho spotřebovávám...

Uvědomila jsem si, kolik vody budu muset zaplatit za všechna ta spláchnutí nad plán a za všechnu tu vodu z kohoutku na mytí rukou nebo na vaření...

Uvědomila jsem si, o kolik víc jídla jsem nucena nakupovat a rostou tím mé osobní náklady... všechny ty snídaně, obědy a večeře, na které nedostávám žádný příspěvek od zaměstnavatele...

Uvědomila jsem si, kolik elektrické energie mi z ČEZu zase vyfakturují za to všechno vaření, následné mytí nádobí, ohřívání teplé vody do kohoutku, dlouhé noční svícení a permanentně zapnutý notebook...

Uvědomila jsem si, jak se mi zase navýší účet za internet, u kterého jsem shodou okolností požádala minulý měsíc o snížení datového limitu... a objem stažených dat se mi rapidně navyšuje...

Uvědomila jsem si, že budu muset jít do práce, abych si na to vydělala korunky a aby všechny ty výdaje byly kryty také nějakými příjmy...

Uvědomila jsem si, že budu muset jít do práce, abych ušetřila na provozu vlastní domácnosti... :)

A to už je pádný důvod, proč se tam těšit, ne? :D



Jistě, krom pana anděla... :)))

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka