Ze ZOO

Včera jsem psala, že mi nevadí, že na obličeji nalézám vrásky. Že ale stárnu, to mi vadí!!! A jak jsem dnes přišla na to, že stárnu? Těšila jsem se do ZOO. Těšila jsem se jako malá. A pak, v ZOO, jsem nějak to mé nedospělé nadšení nemohla vůbec najít... :(

Přesto tam bylo hezky... podívejte...



Abych pelikánovi nezáviděla, šla jsem si po ZOO také zaplavat... a voda je ještě parádní!!! ;) Tak doufám, že si jí ještě trochu letos užijeme!


To jsou krasavci!!!


A tohle krasavice!! Pruhovaná... :)


Ale tenhle vypadá nebezpečně... minimálně budí respekt...


A sloni... v mém dětství favorité ze říše zvířat... a i dnes se mi líbili. Ale to dětské nadšení tam nějak nebylo... a to mě děsí... :(

Další fotky si můžete prohlédnout v galerii.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka