Poslední letní den? (tentokrát neandělsky)

Abyste měli představu, jak do dopadlo, když jsem se na ten dnešek tak chystala, hodila jsem Vám sem můj dnešní zápisek z deníčku... ale že to dnes byl i jinak prima den!!! :))) Akorát mám trochu obavu, že možná poslední letní... :(


Že můj drahý podotkl, jestli jsem si náhodou nezapomněla vzít ještě sukni nebo tak něco, to už jsem říkala. Překvapivě ani nekomentoval ten výstřih u šatiček, který možná nebyl rafinovaně sexy, ale možná spíš vyzývavě sexy, ne-li ordinérní. Celkově můj dnešní outfit, ve kterém jsem se cítila překvapivě dobře a dokonce jsem se líbila sama sobě, ohodnotil poté, co jsem mu sdělila, že pan anděl byl mnou asi trochu překvapen, slovy: Za mnou přijít takhle oblečená holka, tak nejsem překvapen, ale chápu to jako jasnou výzvu... a následoval nějaký nepublikovatelný výraz.

Ráda si beru k srdci všechno doslovně, zvlášť, když se toho dá využít!

Ne, nezapomněla jsem si vzít sukni nebo tak něco, zapomněla jsem si vzít kalhotky, když jsem se na mého muže šla podívat později. Akorát jak má kancelář až na druhé straně dvora, měla jsem trochu obavu, aby se mi šatičky cestou někde nevyhrnuly nebo mi je nezvedl větřík!!! :)))

Najednou jsem zjistila, že je dnes skutečně velké vedro!!! :)))

A tak jsme si zbytek odpoledne zase užívali ryze letně. U přehrady. Tahle slunná odpoledne tohoto týdne zdají se mi natolik letní, že jsem to snad ani letos ještě nazažila. Ach, to společné objímání se na dece na pláži... a k tomu občas nějaká poznámka na téma, zda bych si nemohla obléknout i vršek od plavek! Jako by ho dnes ještě něco mohlo pohoršit!!! :D

Navlékla jsem si vršek od plavek, na oči nasadila plavecké brýle a plavala na ponton uprostřed přehrady. Sluníčko hřálo i v pozdním odpoledni a voda už není nikterak teplá, takže mi bylo velmi příjemně, když jsem se na ten ponton uprostřed přehrady posadila a nohy spustila dolů...

A jako malá jsem těma nohama kopala a voda stříkala všude kolem. Jen jsem pozorovala ty kuličky vody, jak letí do výšky a následně padají dolů, aby zase splynuly s vodní hladinou. A co nejvýš ty vodní kuličky vykopnout!

Seděla jsem na pontonu uprostřed přehrady a báječně (jako už dlouho ne) jsem si užívala paradního dne...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka