Čím to je?

Možná už se nepamatujete na písničku, kterou jsem Vám tu "pouštěla" začátkem jara... je srpen a písnička je najednou úplně aktuální... ale kouzlo jako na jaře už nějak nemá...

Szidi Tobias - O verande


... snad proto, že onen kýžený čas je zde. Sice nesedím na verandě, přesto je mi dobře. Mám tenhle čas ráda. Naštěstí už jsem vyrostla z let, kdy by mi mohlo být líto, že prázdniny se blíží ke konci... takže nejen hmyzáci, ale vůbec nic mi nevadí...

Prostě v auguste je (nejen) na verande dobre... :)

Jen ta veranda mi nějak chybí...
Jen někdo, s kým bych mohla počítat ovečky, mi chybí... (a ani by to nemusel být ten Ivo :) )
Někdy mám pocit, že jsem na tom celém světě tady úplně opuštěná...
Nemám s kým sedět na verandě, kterou vlastně ani nemám...

Pokuřovat bych nemusela, ale ani ten dovolenkový doutník jsem letos neměla... jakto? :(

Možná mi ke štěstí chybí skutečně jen ten doutník... nebo ne?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka