Sosáčkama sosáme...

Mám tu ještě posledních pár dovolenkových fotek... tentokrát jsem výběr nazvala Sosáčkama sosáme a fotky můžete shlédnout na následujícím videu...



... a nebo si je můžete prohlédnout v galerii.

Přítomnost tolika hmyzu mi připomíná to, jak si žiju doma v harmonii s vosama... Nic jim nedělám, takže ony nic nedělají mně a já mám alespoň nějakou společnost... jsou to moje milá domácí zvířata... :) Už jen chybí, aby si u mě na okně postavily báň! :D

Jediné, co mi na nich vadí, že jsou již od rána pilné jako včelky a jen, co začne svítit slunko, začnou poletovat kolem mých pokojových květin a pojídat jejich asi chutné šťávičky. Kdyby jenom poletovaly a pojídaly, ale když ony u toho ještě pobzukují... a mě to budí...

... ale co už. Zítra mě budit nebudou, zítra mě vzbudí budík a sama budu muset být pilná jako včelička už od rána. Musím Vám to říct: Jak mně se nechce! :(

No, a co se mého blogu týká, tak už tady zase nebude takhle přeobrázkováno a přezážitkováno, ale zase Vám začnu vyprávět více svých bajek tralalajek, tak se těšte! :)

Zatím pá...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka