Vyhlídky na dovolenou

Těšila jsem na dovolenou - jen kvůli andělovi jsem se netěšila a teď jsem si uvědomila, že zítra je ten andělský den a já u toho nebudu :( - a hlavně jsem se těšila na ten pocit, že vůbec, ale vůbec nic nebudu muset: ráno brzy vstávat a pospíchat, abych byla v práci co nejdřív, následně vytvářet jakési hodnoty nebo to alespoň umně předstírat, snažit se ve spěchu si užít zbytku odpoledne, které po konci pracovní doby zbývá, a hlavně jít brzy spát, aby tento kolotoč mohl nastat druhý den znovu...


A o té mé kýžené dovolené hned první den se nudím a i bych nějakou činnost vítala, respektive všechny činnosti krom domácích prací - jediné, které poslední dobou zvládám musí mít nějakou spojitost s chuťovým požitkem. A tak třeba včera připravovala jsem oběd o třech chodech (polévku, hlavní jídlo a dezert), celý víkend nacházela jsem potěšení v čištění, krájení a rovnání houbiček na sušák, abych měla v zimě na polívčičku, a dnes vychutnávala jsem si ten včerejší dezert, na jehož servírování už včera nějak nestačilo dojít...

Vychutnávala jsem si ho úplně sama, ač připraven byl pro dvě osoby.
A teď přemýšlím, zda i tuhle dovolenou, která byla naplánovaná pro dvě osoby, mám prožít úplně sama...

Jestli se chcete zeptat, co se stalo, tak já to fakt nevím... asi bylo včera moc teplo a velké dusno před bouřkou, důsledkem čehož bylo možné zaznamenat lokální hromy a blesky ještě mnohem dříve, než ta nejsilnější bouřková vlna společně s oblačností přihnaly se nad území naší republiky.

A tak se nudím... a nevím, co budu celé dlouhé dva týdny dělat, protože já měla v plánu přece slunečno! Ač na meteopressu ho na čtvrtek hlásí, na tu mou soukromou předpověď nemám se kam podívat.

Takže si můžu maximálně naplánovat, co si zítra uvařím dobrého k obědu... pro jednoho.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

V ničem něco

Zase

Jacques Prévert (do třetice) - Jak namalovat portrét ptáka